dinsdag 30 december 2014

The Instagram Tag 2014

Nog een dag en dan zit 2014 erop. We sluiten hem af! En dat doen we met een tag. Gekregen van the hottest mom on the web Des, die hem weer kreeg van onze happiness guru Nenz, die het stokje van bedenkster van deze tag en oh zo gezellige blogster Daniëlle in haar handen gedrukt kreeg. En als deze gezellige, maar vooral inspirerende internetdames hem invullen, dan moet iedereen dat doen! Komtiedan, The Instagram Tag (en sorry dat die foto's zo idioot groot zijn, maar ik krijg het niet anders. Blame it on the internet!);

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Een gezinsfoto! Die zijn er niet veel van ons, maar dit is de meest recente en ik vind 'm nog leuk ook!


Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #TBT
Och, allemachtig... Ja, eeeh sorry. Ik was blij met mijn nieuwe telefoon. Dus ja... dan plaats je dat blijkbaar op Instagram. Als eerste...


Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Ik kon niet kiezen! Ja, zo leuk vind ik mezelf nou... Maar alle gekheid op een stokje. Ik plaats ze alle 3, jullie mogen kiezen. Toeval wil dat ik op alle foto's zwanger was! Is het fabeltje van "de gloed" dan toch waar?
 

Van welke instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?
Bovenstaande op Ibiza! Maar om niet in herhaling te vallen, deze. 10 juli 2014. Een dag voordat Aiden's amandelen werden geknipt. Een dag dat alles nog normaal was en hij in onze ogen nog een gezond kind was. Zonder stollingsstoornis, ziekenhuisopnames, operaties, extra zorgen en extra stressfactoren. Ik verlang nog vaak terug naar die "onbezorgde" dagen. Dat hij gewoon kon vallen zonder dat het je naar je strot grijpt. Dat hij niet bang is voor mensen in witte jassen. Maar verder is het natuurlijk een fantastische foto! :)

Wat is het állerlekkerste gerecht wat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Ooooh jongens, wat was dit lekker! Voila in Groningen is ons favoriete restaurant, denk ik! Ik droom nog van de eierbal van kwartelei met gerookte mayonaise. En de Creme Brûlée van tonkabonen, man man man, héérlijk! We waren 12,5 jaar samen en na een heftige zomer vonden we dat we wel een uitje hadden verdiend.

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?
Er is er maar eentje die als een malle scoort op Instagram. Die lieve zoon van mij. Vooral toen hij 1 jaar werd!

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Onze directrice, Lily. Vindt kaarsjes nog altijd erg interessant en deinst niet terug van een paar verbrande snorharen.

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Eigenlijk alleen Instagram. Zo af en toe A Beautifull Mess, maar verder niet. Filter? Geen idee! Ik scroll gewoon door totdat het plaatje er het beste uitkomt.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?
Tegenwoordig gebruik ik ze niet meer. Maar kan me voorstellen dat dit eerder #fmsphotoaday was. Ik probeerde nog wel eens de Photo a Day Challenge van Fat Mum Slim, maar hield dat vol tot de helft van de maand ofzo. #fail

Zo! Dat was hem, mijn tag! Ik geef hem door aan Jazzy en Aisling (geen link, want privé). En een ieder die een blog heeft en de tag wilt delen. Dag 2014, you sucked (uitzonderingen zoals Joep, Naomi, Juanita, Youp, Abseilen voor Pink Ribbon, Courtney en Courtney's Kitchen daargelaten). Bedankt en tot ziens. 2015, heb lief. Wees aardig. Ik zie je overmorgen!

Aan degene die het tot het einde van deze blog heeft weten schoppen: Steek vuurwerk af, geniet ervan, drink wat je wil, eet een oliebol (of 3), geniet van je naasten, heb een fijne jaarwisseling en vooral: EEN FANTASTISCH VOOR ALTIJD!








2 reacties :

Lisanne zei

SUPER FIJN EN LIEF 2015 TOEGEWENST :)

Sas zei

Wat een leuke foto's! Een fijn 2015 (nog) gewenst!

Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 Life is beautiful , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena