zaterdag 10 augustus 2013

Out with the old, in with the new!

5 januari 2011. Vijf januari tweeduizendelf. Mijn laatst geschreven hersenspinsel. Over dat het glad was en ik haatte het. Na deze brainfart werd het stil rond Naruat.blogspot.nl. Want ja, elke keer je blog nieuw leven inblazen en dan weer dood laten bloeden was een beetje mijn ding geworden.

Ruim 2,5 jaar schreef ik niks. Had ik ook geen zin meer om te schrijven. Vond ik het ook niet meer mijn ding. Kon ik me niet meer voorstellen dat ik toch een behoorlijke tijd elke dag een stukje schreef, krabbelde in mijn Moleskine en in blogstijl dacht. Maar een paar dagen geleden veranderde dit!

Ik liep met monkey A. (ja, vaste lezers die ik verloren ben, inmiddels is er een baby in ons midden) naar de crèche en mijn hersenen draaiden op volle toeren! Niet de normale gedachtengang over wat te koken en wanneer dan (ja, 's ochtends vroeg bedenk ik wat ik 's avonds of de avond daarna graag WIL eten). Nee, mijn oude vertrouwde wirwar van hoe-zet-ik-dit-leuk-op-mijn-beeldscherm gedachtengang ging met me aan de haal. Het was totale chaos in mijn bovenste kamertje! Van Ruben Hein tot mijn Thaise buurvrouw die gekocht is door haar Engelse chubby hubby en weer terug. Alles door elkaar en geen kladpapiertje om het op te schrijven. U begrijpt, de helft van de blogs die ik in mijn hoofd had zitten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Maar dat mag mijn schrijverspretje niet drukken.

Ik begin gewoon weer en zie vanzelf waar (en wanneer) het schip strandt. Alle oude blogs in het archief, nieuwe lay out en skeur aan met die nieuwe stukjes!

-laat de weddenschapjes over wanneer deze blog zijn laatste adem uitblaast maar komen-

1 reacties :

Niekje zei

Gehe, zoooo herkenbaar! Het lukt mij nog steeds niet dagelijks te schrijven en zelfs wekelijks mislukt hier. Maar toch het is een bepaalde drang ;) Leuk om je schrijfsels weer te lezen! En nee, ik wed niet :p

Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 Life is beautiful , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena