zaterdag 25 januari 2014

25 januari

25 januari 2013 22.55 uur, UMC Groningen
Buiten was de wereld wit van de sneeuw. Binnen was een chaos. Een klein mannetje werd op mijn buik gelegd. Wat ik toen precies voelde kan ik me niet goed meer voor de geest halen, het was zoveel, zo intens, zo heftig. Maar één ding stond voorop, dat kleine mannetje op mijn buik was onze zoon. Een rollercoaster van emoties in de eerste weken. Huilen van het niet slapen, lachen om je vogelgeluidjes, huilen omdat jij moest huilen, lachen om de heftigste spuitluiers van de eeuw en toen weer huilen. Om niets. Of om alles.

Maar toen leerden we elkaar kennen. Lachten we samen, knuffelden we lekker in bed, deden we dutjes met zijn drietjes. We genoten met volle teugen en zijn daar nooit meer mee gestopt. Elke maand verbaasde je ons met nieuwe dingetjes. Van gekke geluidjes tot het boos worden over mango's die niet snel genoeg in je mond werden gestopt. Ongelooflijk dat de tijd zo snel is gegaan. Twaalf hele maanden zijn voorbij en elke dag met jou is een feest. Alsof je er altijd al bent geweest!

25 januari 2014 22.55 uur De Linie, Groningen
Buiten is de wereld wit van de sneeuw. Binnen is het lekker warm en papa en mama zitten op de bank. Een klein mannetje ligt in zijn kamer te slapen. Bekaf van een fantastische verjaardag met zijn familie. Het was zo druk, zoveel mensen, zo gezellig, zo hard gelachen en ook zo vermoeiend. Maar één ding staat voorop, dat kleine mannetje is onze zoon van 1 jaar!


Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 Life is beautiful , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena